Rekordní počet hovorů
Naši zaměstnanci kontaktního centra, kteří denně vyřizují požadavky zákazníků v oblasti poskytování zdravotnických služeb nezahálí po dobu své pracovní doby ani minutu. Denně odbaví stovky hovorů, které jsou u nás z pohledu ochrany osobních údajů zcela v bezpečí. Příchozí i odchozí hovory klientů jsou monitorovány a nahrávány, a naším stálým zákazníkům poskytujeme v pravidelných intervalech zpětnou vazbu o počtu vyřízených hovorů formou reportu. V tomto týdnu se naším skvělým zaměstnancům podařilo odbavit rekordní počet hovorů, a to 2589 v jednom dni. Velké díky patří naším kolegyním, které si skvěle odvádí svoji práci, a i přes svoji pracovní vytíženost se dokáží stále usmívat a vyjít klientům vstříc.
Kam dál?
Preventivní prohlídky
Popularizace preventivních prohlídek mezi širokou veřejností
Zobrazit více
Vítejte na novém webu
Vítejte na novém webu spol. InspiroTec s.r.o.
Zobrazit více
Zelená linka pro pacienty
S bezplatnou zelenou linkou společnosti Synlab a Nextclinics již nemusí pacienti pro některé výsledky vyšetření chodit do ordinace.
Zobrazit více