Laboratoře
Pro naše zákazníky z oblasti laboratorního komplementu realizujeme celou škálu níže uvedených aktivit. Je pouze na dané laboratoři, aby si zvolila, jaké požadavky na provoz Kontaktního centra má, a společnost InspiroTec následně dodá požadované služby v domluveném rozsahu.
Realizované služby, je samozřejmě možné v průběhu času měnit, na základě zkušeností z reálného provozu. Společnost InspiroTec, v této souvislosti nabízí provedení vstupní analýzy, která vyhodnotí aktuální stav v laboratoři, v oblasti komunikace s externími subjekty, a doporučí vhodné činnosti pro zahájení poskytování služeb Kontaktního centra.
- Sdělování výsledků (sofistikovaný systém ověření volajícího, plně splňující požadavky GDPR)
- Aktivní hlášení statimů a patologií (kombinace zákonné povinnosti a obchodní výhody s možností uvolnění kapacit na samotnou činnost laboratoře)
- Zpětná volání + monitorování hovorů (monitoring je dnes v případě problému povinnost
pro doložení, případně pro řešení stížností/reklamací) - Reklamace a stížnosti
- Zajišťování telefonicky přijatých dodělávek
- Vyřizování nesrovnalostí na žádance
- Zprostředkování služeb dopravy a logistiky
- Zajišťování konzultací pro lékaře
- Sdělování obecných informací pacientům i lékařům
- Komunikace se zdravotními pojišťovnami